- Контроль репутації Вашої компанії
- Перевірка контрагентів згідно даних відкритих джерел
- Перевірка майна, арештів, заборон

Інформація про юридичну особу з публічних джерел

Інформація про минулі та поточні кредити підприємства та динаміку їх погашення.


























Підписавши Договір-заяву на приєднання до Публічного договору, Ви отримуєте юридичний доступ до усіх без виключення продуктів Бюро.
- Заповнити Договір-заяву на приєднання до Умов та правил надання інформаційних послуг:
- заповнити реквізитну частину;
- призначити Адміністратора організації;
- обрати форму розрахунків;
- Заповнити Анкету;
- Роздрукувати Договір-заяву та Анкету у двох примірниках;
- Відправити підписані зі свого боку примірники документів на поштову адресу УБКІ.
- Після підписання Договору-заяви Адміністратору, що вказаний у ньому, будуть надані логін та пароль для авторизації у системі УБКІ.
- Адміністратор робить реєстрацію інших користувачів всередині своєї організації.
- через web-інтерфейс Після авторизації на сайті УБКІ (www.ubki.ua)
- через web-службу, яка повертає звіт у вигляді XML-файлу Специфікація автоматичної взаємодії через xml-інтерфейс Цей спосіб отримання звіту дозволяє автоматизувати процес запитів до бюро, а також надати звіт у вигляді, що підходить саме Вам
- у XML-файлі, оформленному згідно структури, що описана у специфікації передачі даних Існує готове рішення UBKI FILE SENDER для передачі до УБКІ XML чи DBF-файлів, а також даних із програми CU-Program версії 3.1.1.12 та вище.
- у web-інтерфейсі шляхом ручного вводу Після авторизації на сайті УБКІ (www.ubki.ua) – пункт меню “Передача даних – ручний ввод”. Такий сервіс корисний у випадках невеликої кількості кредитних угод, що передаються, або у період адаптації Вашого програмного забезпечення до послуг бюро.
Основними законодавчими актами, що регулюють відносини у сфері бюро кредитних відносин, є:
- Закон України «Про організацію формування та обігу кредитних історій»,
- Закон України «Про захист персональних даних»,
- Закон України «Про інформацію».
- Користувачами/Партнерами Бюро можуть бути будь-які суб’єкти господарської діяльності, при цьому обов’язковою умовою є намір укласти угоду, що передбачає грошові зобов’язання сторін, або діючі угоди, щодо яких виникли грошові зобов’язання у однієї зі сторін;
- Передача інформації до Бюро, як і її отримання, можливо виключно за наявності у Партнера згоди суб’єкта кредитної історії. Суб’єктом кредитної історії може бути будь-яка юридична чи фізична особа, що є стороною угоди або має намір укласти угоду.
- анкета/web-анкета *
- заява/web-заява *
- бланк реєстрації/ web-реєстрації *
- заява при прийомі на роботу
- пункт у договорі
- оферта, договор-заява
- у договорі при наданні послуг ЖКГ
- договір для ОСББ
- окремий документ Згоди фізичної особи
- окремий документ Згоди юридичної особи
Базовою вартістю, прийнятою за основу є вартість послуги «Кредитний звіт фізичної особи, підприємця» – максимум 15,19 грн з ПДВ, що містить:
- блок Ідентифікація;
- блок Інформація про кредити;
- блок Реєстр запитів.
Тарифний план «Кредитного звіту фізичної особи, підприємця»:
де:
OUT – кількість тарифікуємих звітів, наданих Користувачеві протягом попереднього місяця, крім повторних запитів по клієнту протягом одного дня;
IN – кількість кредитних угод, інформація про які передана в Бюро протягом попереднього місяця, а також кількість СКІ за якими передана інша аналітична і статистична інформація.
1,5 * IN – якщо обрана схема транзакційної передачі, то до показника IN застосовується підвищувальний коефіцієнт 1,5, за умови, що обсяг транзакційної передачі становить не менше 80% від усього обсягу передачі.
Тарифи на інші послуги для партнерів, які передають кредитні історії в Бюро.