Моніторинг суб’єктів

Комплексне відстеження появи чи зміни відомостей за суб’єктом в кредитній історії, державних, публічних реєстрах та інших відкритих джерелах.

Повнота та своєчасність отримання інформації про клієнтів та контрагентів надає широкі можливості для оптимізації взаємодії з ними: реалізації бізнес-процесів для зниження ризиків бізнесу, визначення оптимального моменту та сегменту користувачів для маркетингових пропозицій тощо.

«Моніторинг суб’єктів» у своїй основі має складну автоматизовану систему, що агрегує та аналізує великі обсяги даних з різноманітних джерел, та виявляючи зміни за відповідними суб’єктами та тригерами — генерує події для оповіщення спостерігачів.

Ключові переваги:

  1. Моніторинг в реальному часі, що дозволяє оперативно реагувати на будь-які зміни за суб’єктом.
  2. Широкий спектр категорій для відстеження: кредитна поведінка, виконавчі провадження, судові справи, зміни реєстраційних даних, майнові операції, обтяження, санкції та інші.
  3. Гнучкі можливості налаштування тригерів для отримання виключно необхідних саме для конкретного бізнесу чи бізнес-процесу подій.
Як це працює
Ви визначаєте групу позичальників і набір тригерів, для моніторингу.
Щодня, щотижня або щомісяця ми повідомляємо Вам про виникнення подій.
Ви вживаєте дії згідно розроблених заходів реагування.
Джерела даних
  • Кредитна історія
  • Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
  • Реєстр платників ПДВ
  • Реєстр боржників із заробітної плати
  • Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг з ДПСУ
  • Інформація про банкрутство з судових рішень ВГСУ
  • Автоматизована система виконавчих проваджень,
  • Єдиний реєстр боржників
  • Єдиний державний реєстр судових рішень
  • Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
  • Державний реєстр обтяжень рухомого майна
  • Санкційні списки
  • Реєстри ліцензій та дозволів
Приклади тригерів
  • Появи/закриття кредиту або виникнення протермінованої заборгованості
  • Поява/зміни/закриття виконавчого провадження
  • Поява/зміни/видалення об’єктів нерухомості у реєстрі речових прав
  • Поява/зміни/видалення об’єктів обтяження рухомого майна
  • Зміни назви, керівника, адреси, даних власників, уповноважених осіб, бенефіціарів, статусу, видів діяльності юридичної особи
  • Зміни видів діяльності, адреси реєстрації ФОП
  • Виникнення/зміна суми/погашення заборгованості із виплати заробітної плати
  • Події щодо податкового боргу
  • Порушення провадження/зміни у справі про банкрутство
  • Поява нової судової справи/судових документів
    тощо

Тригери може бути обрано з переліку рекомендованих або створено відповідно до ваших потреб.

Вибудовуйте стратегії на основі актуальної та своєчасної інформації та максимізуйте ефективність вашого бізнесу.

Робота з сервісом

Після підписання договору-заяви, отримання логіну та пароля для доступу до бази, користуватися послугою можливо наступним чином:

WEB

Даний спосіб дозволяє керувати переліком суб’єктів та тригерів на моніторингу в ручному режимі в Кабінеті партнера.

JSON

Сервіс передбачає можливість автоматизованої взаємодії по API.
Специфікація сервісу

Бажаєте стати партнером Українського бюро кредитних історій?

Подайте заявку на співпрацю