Повнота та своєчасність отримання інформації про клієнтів та контрагентів надає широкі можливості для оптимізації взаємодії з ними: реалізації бізнес-процесів для зниження ризиків бізнесу, визначення оптимального моменту та сегменту користувачів для маркетингових пропозицій тощо.
«Моніторинг суб’єктів» у своїй основі має складну автоматизовану систему, що агрегує та аналізує великі обсяги даних з різноманітних джерел, та виявляючи зміни за відповідними суб’єктами та тригерами — генерує події для оповіщення спостерігачів.
Ключові переваги:
- Моніторинг в реальному часі, що дозволяє оперативно реагувати на будь-які зміни за суб’єктом.
- Широкий спектр категорій для відстеження: кредитна поведінка, виконавчі провадження, судові справи, зміни реєстраційних даних, майнові операції, обтяження, санкції та інші.
- Гнучкі можливості налаштування тригерів для отримання виключно необхідних саме для конкретного бізнесу чи бізнес-процесу подій.
- Кредитна історія
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
- Реєстр платників ПДВ
- Реєстр боржників із заробітної плати
- Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг з ДПСУ
- Інформація про банкрутство з судових рішень ВГСУ
- Автоматизована система виконавчих проваджень,
- Єдиний реєстр боржників
- Єдиний державний реєстр судових рішень
- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
- Державний реєстр обтяжень рухомого майна
- Санкційні списки
- Реєстри ліцензій та дозволів
- Появи/закриття кредиту або виникнення протермінованої заборгованості
- Поява/зміни/закриття виконавчого провадження
- Поява/зміни/видалення об’єктів нерухомості у реєстрі речових прав
- Поява/зміни/видалення об’єктів обтяження рухомого майна
- Зміни назви, керівника, адреси, даних власників, уповноважених осіб, бенефіціарів, статусу, видів діяльності юридичної особи
- Зміни видів діяльності, адреси реєстрації ФОП
- Виникнення/зміна суми/погашення заборгованості із виплати заробітної плати
- Події щодо податкового боргу
- Порушення провадження/зміни у справі про банкрутство
- Поява нової судової справи/судових документів
тощо
Тригери може бути обрано з переліку рекомендованих або створено відповідно до ваших потреб.
Вибудовуйте стратегії на основі актуальної та своєчасної інформації та максимізуйте ефективність вашого бізнесу.
Після підписання договору-заяви, отримання логіну та пароля для доступу до бази, користуватися послугою можливо наступним чином:
Даний спосіб дозволяє керувати переліком суб’єктів та тригерів на моніторингу в ручному режимі в Кабінеті партнера.
Сервіс передбачає можливість автоматизованої взаємодії по API.
Специфікація сервісу
Подайте заявку на співпрацю