Інформація про
установчі документи
юридичної особи

Звіт надає інформацію про установчі документи компанії: статут, зміни до статуту, структуру власності, наявні в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР).

Що міститься у звіті?
Перелік установчих документів із зазначенням:

типу та назви документа, дати завантаження, розміру та формату файлу (PDF, TIFF).

Скан-копії документів

окремими файлами або у вигляді архіву.

Детальна структура власності юридичної особи.

Запит здійснюється за ЄДРПОУ юридичної особи.

Коли корисно використовувати звіт?

Перед початком співпраці з новим корпоративним клієнтом.

Для юридичного супроводу угод M&A або купівлі-продажу корпоративних прав.

Для аналізу структури власності та прозорості бізнесу.

Під час оцінки ризиків у фінансових або B2B-операціях.

Робота зі звітом

Після укладення договору та отримання доступу до сервісу, замовити звіт можна наступним чином:

XML
Даний спосіб отримання звіту дозволяє автоматизувати процес запитів до бюро, та інтегрувати сервіс у внутрішні інформаційні системи. Передбачена можливість отримання як цілісного архіву документів, так і окремих файлів, розпакованих з архіву.
Загальна структура взаємодії:
Http Method
POST
Request URL
Test URL
Request
Response
WEB [У розробці]

Звіт можна отримати в ручному режимі, вказавши ЄДРПОУ компанії.

Бажаєте стати партнером Українського бюро кредитних історій?