типу та назви документа, дати завантаження, розміру та формату файлу (PDF, TIFF).
Інформація про
установчі документи
юридичної особи
Звіт надає інформацію про установчі документи компанії: статут, зміни до статуту, структуру власності, наявні в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР).
Що міститься у звіті?
Перелік установчих документів із зазначенням:
Скан-копії документів
окремими файлами або у вигляді архіву.
Детальна структура власності юридичної особи.
Запит здійснюється за ЄДРПОУ юридичної особи.
Коли корисно використовувати звіт?
Перед початком співпраці з новим корпоративним клієнтом.
Для юридичного супроводу угод M&A або купівлі-продажу корпоративних прав.
Для аналізу структури власності та прозорості бізнесу.
Під час оцінки ризиків у фінансових або B2B-операціях.
Робота зі звітом
Після укладення договору та отримання доступу до сервісу, замовити звіт можна наступним чином:
XML
Даний спосіб отримання звіту дозволяє автоматизувати процес запитів до бюро, та інтегрувати сервіс у внутрішні інформаційні системи. Передбачена можливість отримання як цілісного архіву документів, так і окремих файлів, розпакованих з архіву.
Загальна структура взаємодії:
Http Method
POST
Request URL
https://secure.ubki.ua/b2_api_xml/ubki/xml
Test URL
https://secure.ubki.ua:4040/b2_api_xml/ubki/xml
Request
Response
WEB [У розробці]
Звіт можна отримати в ручному режимі, вказавши ЄДРПОУ компанії.
Бажаєте стати партнером Українського бюро кредитних історій?